PakliépÃtés
Ha már nem az elÅ‘re összeállÃtott paklival akarsz játszani vagy módosÃtani szeretnéd azt, akkor az alábbi szabályokat kell figyelembe venned a pakliépÃtéskor.
A pakli több részből áll össze:
- hős (1 lap)
- helyszÃnek (5-10 lap)
- küldetések (3 lap)
- karakterpakli (6 vagy 12 vagy 18 vagy 24 vagy 30 lap)
- húzópakli (a karakterpakli lapjainak számát 60-ra egészÃti ki)
A helyszÃnek a Martion Mágustanoda egyes részeit jelenÃtik meg. A helyszÃnek teret adnak a kalandozásnak, és bármely játékos karakterei használhatják Å‘ket. Egy paklihoz minimum 5, maximum 10 helyszÃnt kell használni. Nem használhatsz két egyforma helyszÃnt.
Az általad kiválasztott küldetések adják ki a kalandot, amit az ellenfél csapata teljesÃteni próbál, a te kalandodat, céljaidat pedig az ellenfél küldetései határozzák meg. Minden küldetés három részfeladatból áll és három küldetéskártyát kell egy paklihoz használni. Nem használhatsz két egyforma küldetést.
A karakterpakliba a karakterek az évfolyamaik alapján kerülhetnek be. A karakterek elsÅ‘tÅ‘l hatodikig összesen hat évfolyamba tartozhatnak és minden évfolyamból azonos számú karaktert kell használni. Hat különbözÅ‘ évfolyamba (1-6.) tartozó karakter jelent egy blokkot. Egy blokknyi karakterrel mindenképpen játszani kell, és legfeljebb öt blokknyival, azaz harminc karakterrel lehet. Nem használhatsz két egyforma karaktert. A hÅ‘s a karakterpakliba nem számÃt bele és nem tehetsz a karakterpakliba még egy ugyanolyan karaktert, mint a hÅ‘s.
A húzópakliba a játék további öt laptÃpusának (kalandok és IKON lapok: bájitalok, mágikus lények, varázslatok, varázstárgyak) kártyáit teheted be. A karakterpakli és a húzópakli összesÃtett lapszáma mindig pontosan 60 lap kell, hogy legyen. Nem használhatsz két egyforma kalandot. Az egyes IKON lapokból több (tetszÅ‘leges mennyiségű) egyformát is használhatsz.